Postat in data de 30th Aug 2021 @ 8:08 AM
Când vindeți online, alegerea unei platforme de comerț electronic este unul dintre cei mai importanți pași pe care îi veți lua în călătoria dumneavoastră ca antreprenor. Când comparați platformele de comerț electronic, poate fi foarte greu să va decideti, diferențe minore în caracteristici și performanță pot avea un impact major asupra rezultatelor dvs. viitoare in comertul electronic.
Platformele de comerț electronic de top se bazează pe date de performanță obiective, set de caracteristici și valoare. Comparați cei mai buni constructori de site-uri de comerț electronic pentru a găsi unul care să se potrivească nevoilor dvs.
Ultimul lucru pe care-l dorim pentru dvs. este să alegeti o solutie nesatisfacatoare si dupa ce încărcați toate produsele, personalizați site-ul sa descoperiti ca se incarca lent sau aflați că trebuie să cheltuiți alte sume pentru diverse module. Acesta este motivul pentru care trebuie să luați în considerare modelul dvs. de business, scalabilitatea platformei și performanța.
Noi nu vindem si nu avem interese in a promova vreo optiune anume.
Când am comparat platformele, ne-am concentrat asupra funcțiilor extra-box. Deci, o soluție plătită de comerț electronic cum ar fi Shopify are mult mai multe caracteristici atunci când se compară cu o soluție gratuită de comerț electronic, cum ar fi Prestashop sau WooCommerce.
Ai putea folosi banii pe care îi salvezi pe o platformă gratuită pentru a plăti un dezvoltator pentru a personaliza soluții pentru a se potrivi cu nevoile tale. La urma urmei, ca antreprenor, aveți nevoie de o platformă de comerț electronic bogată în funcții, pe care o puteți lansa cu ușurință. Nu doriți să dați o mulțime bani înainte de a incepe sa vinzi.
Am analizat o gamă largă de criterii și am cântărit performanța fiecărei platforme.
Iată o scurtă explicație despre ce înseamnă scorurile:
Scorurile totale sunt o medie a performanței, a caracteristicilor, a scalabilității și a ușurinței de utilizare.
Rezultatele se bazează pe (timpul de încărcare a magazinului și al paginii, viteza Google, scorurile pentru mobil și scorurile UX, caracteristicile SEO și clasamentele)
Scalabilitatea privește abilitatea de a vinde pe mai multe canale (de exemplu, integrarea Amazon) pe măsură ce afacerea dvs. online crește
Să începem cu cel mai mare motiv pentru care oamenii părăsesc site-urile de comerț electronic: timpul de încărcare.
În comerțul electronic, viteza inseamna bani. Fiecare secundă pe care site-ul dvs. o ia pentru încărcare vă costă. Mult.
Performanțele SEO ale platformei
Cele mai bune practici SEO vă vor urca in topul rezultatelor de căutare Google și veți câștiga prieteni pe Yahoo! și Bing.
Veți genera mai mult trafic organic, economisind bani pe promovare. SEO este o parte esențială a designului și performanței site-ului, și există o mulțime de criterii de clasificare pe care să le aveți în vedere pentru siteul dvs de comerț electronic.
Adresele URL sunt foarte importante. NU ignorați structura URL optimă.
Nu este ceva ce poți face prin conținut și backlinkuri extraordinare.
Dacă sunteți în căutarea celei mai bune platforme de comerț electronic pentru SEO, verificați datele de mai jos.
Un factor esential este numărul de termeni de căutare pe care site-ul dvs. il are în top 20. Cu cât sunteți mai aproape de prima pagină în rezultatele căutării, cu atât sunt mai mari șansele de a atrage traficul de căutare organică. Cu cât mai multe cuvinte cheie aveti cu atât mai mult trafic obțineti. Folosind datele de la Ahrefs, am analizat numărul mediu de termeni clasificați pe primele două pagini de pe Google.
Scalability
Acest lucru ia în considerare caracteristicile care vă ajută să cresteti site-ul. Odată ce vânzările încep, veți dori să vă extindeți operațiunile. Asta înseamnă că mergem pe mai multe canale, vânzând pe alte platforme și chiar pe țări.
Spre exemplu Squarespace are doar o singură opțiune de plată, Stripe și nici o integrare a gateway-ului de plată cu alte canale de vânzare, cum ar fi Amazon.
BigCommerce se ridica deasupra celorlalte platforme, cu integrari pe piață și platforme sociale la pachetele cu cele mai mici preturi.
Usurinta in utilizare
Un antreprenor in comerț electronic ar trebui să fie în măsură să lanseze și să ruleze un magazin online pe cont propriu fără a trebui să apeleze la serviciile unui dezvoltator pentru fiecare modificare necesara. Deci, am dat o importanta în plus pentru capacitatea de a configura și a rula un magazin online fara costuri suplimentare si timp pierdut.
Cum să alegeți cea mai bună platformă de comerț electronic pentru întreprinderile mici
Nu există două platforme de comerț electronic similare. Unele sunt construite pentru start-up-uri și întreprinderi mici, în timp ce altele sunt realizate special având în vedere companiile la nivel de întreprindere. Unele sunt ideale pentru a rula un magazin online cu un buget restrâns, în timp ce altele vin cu un preț mare. Multe includ clopote și fluiere care sunt utile pentru dezvoltarea afacerii. Iată ce ar trebui să luați în considerare atunci când alegeți platforma de comerț electronic potrivită pentru a vinde online.
Dimensiunea afacerii dvs.
Taxe asociate platformei (unele sunt gratuite, dar au costuri de pornire)
Indiferent dacă sunteți o afacere nouă sau stabilită în nișa dvs.
Dacă afacerea dvs. va avea locații de cărămidă și mortar în plus față de magazinul online
Tipurile de produse pe care le vindeți
Piața dvs. țintă
Bugetul dvs. pentru vânzări și marketing
Cât din partea tehnică pe care doriți să o gestionați
Ce este cel mai important pentru tine? Prețul contează mai mult decât controlul creativ? Anumite caracteristici sunt negociabile? Aveți nevoie de o aplicație mobilă pentru a vă putea gestiona afacerea online în timp ce vă deplasați? Preferați să aveți controlul concurenței asupra site-ului dvs. web?
Faceți o listă cu lucrurile pe care trebuie să le aveți în platforma dvs. de comerț electronic. Adăugați o listă de lucruri pe care doriți să le aveți, dar care nu sunt cerințe. Apoi, pe măsură ce citiți această listă de soluții de comerț electronic, puteți restrânge puțin lucrurile.
Înainte de a intra în prezentările generale ale fiecărei platforme de pe această listă, este important să înțelegem cum am determinat evaluările. Ceea ce face diferit CEO-ul de comerț electronic este că niciuna dintre platformele de comerț electronic nu își poate cumpăra calea către un rating ridicat. Nu facem doar recomandări pentru o parte din comision de la companiile pe care le menționăm aici.
Am efectuat o serie de teste și am colectat recenzii de la persoane reale care utilizează fiecare platformă de comerț electronic. Echipa noastră a examinat datele și a dezvoltat un sistem care evaluează fiecare platformă pe baza unor lucruri precum:
Viteză și performanță
Ușurință în utilizare
Caracteristici
Design și teme
Integrări
Valoarea generală