Newsletter


Google anunță actualizarea algoritmului pe baza recenziilor produsului

Postat in data de 13th Apr 2021 @ 8:31 AM

Actualizarea Google pentru recenzii de produse este activă în rezultatele căutării

Google lansează o actualizare a algoritmului de clasificare a căutării conceput pentru a recompensa recenziile produselor cu cercetări aprofundate. 

Astăzi, Google lansează actualizarea algoritmului de căutare a recenziilor produselor, concepută pentru a clasifica conținutul bine cercetat și aprofundat, pe scurtele rezumate ale produselor.

Pentru a fi clar, aceasta nu este o actualizare de bază a algoritmului care afectează toate rezultatele căutării. Această actualizare vizează în mod special recenziile produselor.

Într-un anunț, Google spune că a proiectat actualizarea recenziilor produselor pentru a recompensa conținutul pe care utilizatorii îl consideră cel mai util:

„Căutarea Google lucrează întotdeauna pentru a afișa cele mai utile și utile informații posibile, prin testarea, experimentarea și procesele de revizuire. Din aceasta, știm că oamenii apreciază recenziile despre produse care împărtășesc cercetări aprofundate, mai degrabă decât conținutul subțire care rezumă pur și simplu o grămadă de produse. De aceea, împărtășim o îmbunătățire a sistemelor noastre de clasificare, pe care le numim actualizarea recenziilor de produse, concepută pentru a recompensa mai bine un astfel de conținut. ”

Deocamdată, această actualizare afectează doar rezultatele căutării în limba engleză.

Site-urile care nu publică recenzii despre produse nu au de ce să-și facă griji cu privire la această actualizare.

Site-urile care publică recenzii despre produse ar trebui să își monitorizeze cu atenție traficul și să caute orice lucru ieșit din comun.

Actualizarea algoritmului este activă astăzi, ceea ce înseamnă că proprietarii de site-uri pot observa deja fluctuații ale traficului și ale clasamentelor.

Orice creștere bruscă sau scădere a traficului de căutare, începând cu sau în jurul datei de 8 aprilie, indică probabil că un site a fost afectat de actualizarea recenziilor produselor.

Indiferent de orice modificare a traficului, proprietarii de site-uri ar trebui să adauge o adnotare la Google Analytics și la alte instrumente de monitorizare pentru a indica actualizarea recenziilor produselor a fost publicată astăzi.

Ce se întâmplă dacă actualizarea recenziilor de produse a avut impact pe site-ul meu?

Recenziile de produse actualizate se concentrează pe furnizarea de conținut utilizatorilor care oferă analize aprofundate și cercetări originale.

google-anunta-actualizarea-algoritmului-recenzii-ale-produsului-img7674672v5467256.jpg

Cu această actualizare, Căutarea Google își propune să acorde prioritate recenziilor de produse scrise de experți sau entuziaști care cunosc bine subiectul.

Proprietarii de site-uri care cred că au fost afectați de actualizarea recenziilor de produse ar trebui să se adreseze sfaturilor Google privind crearea de conținut mai bun.

Încercați să examinați conținutul în mod obiectiv și să întrebați dacă produsul site-ului dvs. recenzează:

Exprimați cunoștințe de specialitate despre produse acolo unde este cazul?

Afișați cum este produsul fizic sau cum este utilizat, cu conținut unic dincolo de ceea ce este furnizat de producător?

Oferiți măsurători cantitative despre modul în care un produs măsoară în diferite categorii de performanță?

Explicați ce diferențiază un produs de concurenții săi?

Acoperiți produse comparabile de luat în considerare sau explicați ce produse ar putea fi cele mai bune pentru anumite utilizări sau circumstanțe?

Discutați despre beneficiile și dezavantajele unui anumit produs, pe baza cercetărilor asupra acestuia?

Descrieți modul în care un produs a evoluat de la modelele sau versiunile anterioare pentru a oferi îmbunătățiri, pentru a rezolva problemele sau pentru a ajuta utilizatorii să ia o decizie de cumpărare?

Identificați factorii cheie de luare a deciziilor pentru categoria produsului și modul în care acesta funcționează în aceste domenii? De exemplu, o revizuire a mașinii ar putea determina faptul că economia de combustibil, siguranța și manevrabilitatea sunt factori cheie de luare a deciziilor și evaluează performanța în aceste zone.

Descrieți alegerile cheie în modul în care a fost proiectat un produs și efectul acestora asupra utilizatorilor dincolo de ceea ce spune producătorul?

Recomandările de mai sus sunt în concordanță cu obiectivul Google de a recompensa cele mai utile recenzii despre produse.

În viitor, recenziile vor avea o clasare mai dificilă în rezultatele căutării dacă au doar rezumate scurte ale produselor.

Recenziile cu rezumate scurte ale produselor sunt frecvent văzute pe site-urile afiliate care se concentrează mai mult pe realizarea de comisioane rapide decât pe furnizarea de valoare reală utilizatorilor.

Proprietarii site-urilor trebuie acum să publice analize holistice ale produselor, care includ comparații cu produse similare și comparații cu iterațiile anterioare ale aceluiași produs.

Furnizați analize cantitative atunci când este posibil, cum ar fi rezultatele testelor de viteză dacă examinați un computer și alte date care pot ajuta consumatorii să ia o decizie de cumpărare.

Se pare că Google va acorda o atenție deosebită faptului dacă o recenzie oferă informații care depășesc ceea ce furnizează producătorul. Cu alte cuvinte, nu accesați o pagină de produs și rescrieți ceea ce este deja pe web.

Probabil că vom afla mai multe despre această actualizare a algoritmului în timp, pe măsură ce continuă să se desfășoare.